niedziela, 4 września 2011

Powrót.

Niestety nie zdałam prawka. Kolejne podejście już 20 września. Jak o tym pomyślę, ściska mnie w żołądku, ale staram się być dobrej myśli. Już od jutra zaczynam nowy rok szkolny, naukę, no i przede wszystkim siłownię. Obawiam się kilku rzeczy, ale wiem, że wszystko będzie dobrze. Muszę się pożegnać ze słodyczami ... (tzn. ograniczyć, bo zrezygnować nie da rady ;p) Btw. Chciałam Wam dziewczyny podziękować za komentarze pod ostatnią notką. Dziękuję Wam, jesteście kochane <3. Buziaki.





Asia
'Boy you play though my mind like a symphony,
There's no way to describe what you do to me,
You just do to me what you do...'
I love you <3

24 komentarze:

  1. uuuuh też powinnam się nareszcie zapisać na prawko ;/ bo tak odkładam ten egzamin i odkładam ;/

    OdpowiedzUsuń
  2. Heh, ostatni raz pójdziesz i zdasz zobaczysz.;D
    Oj ja też muszę ograniczyć, ale wiem,że nie da rady..

    OdpowiedzUsuń
  3. szkoda, ale trzyam kciuki za nastepnym razem ;)
    zapraszam do mnie, będzie mi miło jak wpadniesz (nowy outfit)

    OdpowiedzUsuń
  4. ja miałam egzamin 31.08. i też nie poszło. zbyt duża presja, nerwy... sądząc po ostatniej notce też Cię to ruszało, ale nie przejmuj się. taki nawał stresu złamie nawet najsilniejszą kobietę.

    uda się. jak to powiedział mój istruktor "każdy kiedyś zdaje, a jeździć uczymy się dopiero jak nabieramy doświadczenia". więc nie przejmuj się ani jazdami ani egzaminem, po prostu nie daj się stresowi i wszystko się z czasem poukłada.

    też teraz jestem w klasie maturalnej. dzisiaj słowo "matura" w szkole padło nie wiem sama ile razy. ale nie jesteśmy ani pierwsi ani ostatni, którzy do tegoż egzaminu podchodzą. nie jesteśmy odosobnieni w odwiecznym problemie: "co chcę zrobić ze swoim życiem?"...
    troszkę systematyczności i samodyscypliny, a z pewnością będzie dobrze. uszy do góry! ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. ojojoj, szkoda :(
    ale powodzenia następnym razem:)
    wierzę, że następnym razem uda Ci się, zobaczysz;)


    Zapraszam na naszego bloga -> http://ciuszkifajnejdziewuszki.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. ahh, niespełniona ambicja. skąd ja to znam ^^

    OdpowiedzUsuń
  7. Tym razem na pewno zdasz!

    mankovskaa.blogspot.com zapraszam, jestem tu nowa ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Za pierwszym razem zdają tylko farciarze, za drugim prawdziwi kierowcy! ;) uda się :)

    OdpowiedzUsuń
  9. faajne zdjęcia :D

    mój aparacik to cyfrówka ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Centralnie na głównej stronie bloga jest button na szafę..

    OdpowiedzUsuń
  11. dasz radę;) nie ten to kolejny raz!:)
    Zapraszam do udziału w moim rozdaniu, dziś ostatnia szansa!:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Na pewno zdasz :D.
    Ja to wiem.

    OdpowiedzUsuń
  13. A które to będzie podejścia do prawa jazdy? Drugie?

    OdpowiedzUsuń
  14. To nie jest źle. ;) Życzę powodzenia w kolejnej próbie. ^^

    OdpowiedzUsuń
  15. oo nutella, mniam<3

    może wpadniesz do mnie kochana?:)
    http://jo-styleworld.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. aż mam ochotę na coś słodkiego :D
    Pozdrawiam :)) i zapraszam do mnie w wolnej chwili :)

    OdpowiedzUsuń
  17. słodkości . < 3
    śliczne zdjęcia . : )

    OdpowiedzUsuń
  18. no ja własnie też ograniczam ;) bo całkowicie zrezygnować nie ma opcji :P
    nie martw się prawkiem, zdasz następnym razem :) :*

    OdpowiedzUsuń
  19. przykro mi że nie zdałaś :<

    OdpowiedzUsuń
  20. Będzie dobrze. Który raz zdawałaś?
    Następna pójdzie lepiej! :)

    OdpowiedzUsuń
  21. ja czasem z ograniczaniem słodyczy nawet nie daję rady ^^

    OdpowiedzUsuń