czwartek, 1 września 2011

1 września.

Chce mi się płakać i jestem przybita... Za każdym razem, gdy wypowiadam jakieś słowo głos mi się łamie... Nie wiem, czym jest to spowodowane, może jutrzejszym egzaminem na prawko, może bardzo przykrą wiadomością, którą usłyszałam rano, może to radość, spowodowana widokiem Michałka idącego do pierwszej klasy (Boże, ja go niedawno woziłam w wózeczku!), a może nie jestem gotowa na klasą maturalną i świadomość, tego, że w maju matury, że będę miała dodatkowe zajęcia chemii i matematyki, a za mało czasu dla Sebastiana i na siłownię? Nie wiem, nie wiem, Ale wiem, że nienawidzę takiego stanu, kiedy łzy cisną mi się same do oczu, a ja je z trudem powstrzymuje... Nie wiem. Zastanawiam się też, czy moje szczęście i posiadanie kogoś, kogo kocham nad życie jest dla kogoś innego wielkim problemem, zwłaszcza, że ten ktoś był mi baardzo bliski. Nie wiem, nie wiem kolejnej rzeczy, ale naprawdę wali mnie to już tak bardzo, iż nie przejmuję się tym(i tym kimś) w ogóle. Ehh, cały dzień jestem w łzach. Rano - gdy widziałam Michałka stojącego z tytą w białej koszuli i muszce. Popołudniu - na jazdach (nie będę tego komentować, bo... no nie będę), w McDonaldzie (?) i teraz... nie wiem, nie wiem, chyba to ta presja, ale jak na silną kobietę przystało w tej chwili się ogarniam. Trzymajcie za mnie kciuki jutro. A tak btw. to chciałam Wam życzyć w nowym roku szkolny, dużo wytrwałości i jeszcze raz wytrwałości. Buziaki.








Asia
Selena Gomez - 'Who Says'

22 komentarze:

  1. fajne zdjęcia.;)
    O takie same 'tuby' jak w Niemczech, mmm..
    powodzenia na egzaminie.;D

    OdpowiedzUsuń
  2. trzymam kciuki :*
    ładne zdjęcia!!!!

    OdpowiedzUsuń
  3. ale ślicznego masz braciszka :)
    też tak czasem mam, ale może jutro będzie lepiej, oby.. :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Każdy ma chyba w życiu takie momenty. Trzeba zacisnąć zęby i iść dalej, kochana :*
    Ta mała dziewczynka, to kto? Bardzo do Ciebie podobna.

    OdpowiedzUsuń
  5. w każdym bądź razie śliczny jest :)

    OdpowiedzUsuń
  6. ja mam taki kolor naturalny, jeszcze nigdy nie farbowałam ani nie rozjaśniałam :)

    OdpowiedzUsuń
  7. no a jak.:D
    O niestety Hiszpania jest lepszym krajem od nas, ale jutro pójdę do Carrefoura i może znajdę.:P

    OdpowiedzUsuń
  8. tytaa! :D ja też chcem ;)
    kochana, dasz radę! :D
    ja też ostatnio przechodzę małe załamanie.. nawet bloga mi sie prowadzić nie chce.. nic mi się nie chce.. kurcze! musimy się obie ogarnąć :)
    poza tym.. nie widziałam Cię w szkole, w ogóle.. ;) chowasz się przede mną, niedobra Ty! :D

    OdpowiedzUsuń
  9. śliczny braciszek :)
    Super fotki ♥

    OdpowiedzUsuń
  10. ooo widze ze i do Polski weszla moda na ta 'zaprawe'; do szkoly dla 1 klas :DDD
    w 3 klasie spokojnie da sie wsyztsko ogarnac i to na tyle aby miec czas na wsyztsko! seio;))

    ooo ja na piorka tez 0o narazie mam jedne ale na pewno nie ostatnie ;DDD

    OdpowiedzUsuń
  11. Jakie fajne te tuby też taką chcę :D

    OdpowiedzUsuń
  12. Prześliczne zdjęcia ;) a maturą się nie martw, naprawdę jest do napisania!
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie w wolnej chwili :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Nie przejmuj się, głowa do góry. Czasami każdy ma gorszy czas, powodzenia w tym roku szkolnym. Pozdrawiam i dziękuję za komentarz na blogu.

    OdpowiedzUsuń
  14. świetne zdjęcia :)
    zapraszam do mnie na konkurs, do wygrania żel oczyszczający firmy Avene.

    OdpowiedzUsuń
  15. Kochana zaciśnij zęby i pięści i nie daj się ;) wszystko da się pokonać ;) każdy problem ;) uszy do góry ;))
    Pozdrawiam :)) :*

    OdpowiedzUsuń
  16. http://linaange.blogspot.com/ zapraszam! dopiero zaczynam i potrzebuję troszkę rozesławienia bloga :)

    OdpowiedzUsuń