niedziela, 28 sierpnia 2011

Mojito&Urodziny.

Ostatnio moje życie przypomina bajkę - basen, piękna pogoda, Sebastian i pełno szczęścia. Jutro koniecznie muszę opisać Wam piątkowy grill na Kaletach, który był niewątpliwie najlepszym grillem ever! Oczywiście dodam też zdjęcia, ale uprzedzam, niektóre mogą być troszkę kompromitujące... 2 września zbliża się wielkimi krokami i nie oszukując siebie i kogokolwiek innego, testy idą mi wręcz fatalnie. Także od jutra noc w noc tylko testy, testy, testy. A dzisiaj jeździłam autem mojej mamy. Zastanawiam się, kiedy (przepraszam za wulgaryzm) 'wyjebie kogoś na światłach', tak jak robi to mój mężczyzna. Muszę napisać jeszcze, że ostatnio do grona moich najbliższych przyjaciół dołączył niejaki Łukasz aka 'Malutki', który już nie raz pokazał mi, że mogę na nim polegać. Pozdrawiam Cię więc Malutki z tego miejsca. Ostatnio także mam ochotę tylko i wyłącznie na McDonalda... Nie wiem czym jest to uwarunkowane, ale nie odmawiam sobie przyjemności jaką jest jedzenie. Taaa, a na siłowni sobie tego nie wybaczę! Ale teraz z innej beczki. Mianowicie dzisiaj swoje 7 urodzinki obchodziła moja kuzynka Julia, która w przyszłości będzie taką samą nasty bitch, jak jej dorosła już kuzynka Asia ^^. Wszystkiego najlepszego Julcia! Ciocia, robiąc mi mojito, no które czekałam z utęsknieniem, zrobiła mi wielką przyjemność. A tort był przepyszny, chociaż brakowało mi czekolady. Nie wiem, czemu, ale nawet idąc z drugą kuzynką Dominiką po chleb wzięłam mojito ze sobą... Alkoholism? Fajnie jest pośmiać się z młodą i poplotkować o wszystkim. Tylko piczo pamiętaj o jednym!
Kończąc notkę, muszę napisać, że jestem cholernie szczęśliwa i nic tego stanu nie zmieni. A jeśli będę musiała być wredną suką, jaką od dawna nie byłam - z chęcią nią będę ;) Buziaki.











Asia
Natalia Kills - 'Wonderland'

27 komentarzy:

  1. wszystkiego najlepszego dla julcii :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Piłam mojito(oczywiście w wersji no-alkohol) ale nie zasmakowało mi. ale poczekam spróbuje tej 2 wersji za 2 lata.:P
    Stoo lat dla Julii.:)

    OdpowiedzUsuń
  3. widać, że było rewelacyjnie ;) i jaki torcik ;) mniam mniam ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja tez ostatnio ciagle bym jadła w Mc.Donaldzie xd Masakra jakaś !

    OdpowiedzUsuń
  5. sto lat dla kuzynki <3
    jakiś burżujski drink widzę ;> hoho ^^.
    torcik wygląda pysznie :)

    u mnie też był grill - sobotni grill, najlepszym na świecie :))))

    OdpowiedzUsuń
  6. ten jest młody a i tak ześwirował, ma adhd :D

    OdpowiedzUsuń
  7. po prostu uważam, że dziewczyny to zbyt zawistne stworzenia;) mam kumpele ale to nie takie 'prawdziwe przyjaciółki ''forever'' ' Zawiodłam się na trzech i mi starczy ;) Bardziej ufam chłopakom i własnej mamie niż jakiejkolwiek dziewczynie. Choć mam taką kumpele, której mogę powiedzieć wszystko, ale nie nazwę jej przyjaciółką. Przeszkoda- mieszka w anglii.

    OdpowiedzUsuń
  8. sietne zdjeia, ja wieerze w przyjaźń :)
    zapraszam do mnie, będzie mi bardzo miło jak wpadniesz :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Mojito mój jeden z ulubionych drinków :) Fajne fotki!

    OdpowiedzUsuń
  10. fajne zdjęcia :] . A co do kombinezonu to zobacz sobie poprzedni post ;) ..

    OdpowiedzUsuń
  11. Też ostatnio mam ciągle ochotę na Mcdonald ;d

    OdpowiedzUsuń
  12. przepiękna koszula!;) drink mniam mniam ;]
    Pozdrawiam M.

    OdpowiedzUsuń
  13. no to ja poczekam, i za 1,5 roku dam Ci znać.:P pewnie lepsza jest ta wersja z %.:D

    OdpowiedzUsuń
  14. wredna, czy też nie, najważniejsze, że szczęśliwa. oby tak dalej :)

    OdpowiedzUsuń
  15. swietne zdjecie :D i interesujacy trunek :D:))

    ojj noo rurki cudo 0o i afceci ahhh xD

    OdpowiedzUsuń
  16. Niezły dzień miałaś, ładne zdjęcia. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  17. w tym ejst wiele ziół, któe mają mega ostry zapach :D zmieszane to mają taki efekt, że pierwsze wrażenie,jest okropne ;D takie pokrzywowe, drażniące, ostre mega; D

    OdpowiedzUsuń
  18. wszystkiego najlepszego dla twojej kuzynki ;)
    fajne fotki :D
    zapraszam do mnie: enchaaanel.blogspot.com
    trwa rozdanie, które polega jedynie na kliknięciu w reklamę, a jeśli nie chcesz się zapisać to chociaż wpadnij do mnie i kliknij w nią, to nic nie kosztuje, a tak dużo pomoże ;33 ;p

    pozdrawiam (: ;]

    OdpowiedzUsuń
  19. niam , mniam , co za torcik ;) Pozdrawiam i zapraszam.

    OdpowiedzUsuń
  20. mmmm... apetyczny tort :pp.
    i fajne okulary <33 :))) !

    OdpowiedzUsuń
  21. zapraszamy na niespodziankę tu:
    http://muffinmonsters.blogspot.com/2011/08/there-aint-no-reason-for-you-to-declare.html ♥

    OdpowiedzUsuń
  22. mniam z chęcią bym wypiła :D
    a torcik bym zjadła ^^ ale niestety w najbliższym czasie nie będę miała takiej okazji ;)
    fajne zdjęcia :)) i ładne okulary :)
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń