wtorek, 2 sierpnia 2011

Mess.

Dzisiejszy dzień spędziłam w towarzystwie mojej przyjaciółki Sandry, która jest jedną z najpiękniejszych osób jakie znam, zresztą w jej wypadku - piękno pod każdą postacią! Dziękuję Ci za dzisiaj i nie mogę się doczekać następnego naszego spotkania! Natomiast jutro wyjeżdżam na kilka dni na wieś w okolice Łodzi. Nie chce mie się tam jechać, jak nie wiem co, no ale obiecałam. A danego słowa nie złamie. Dostałam dzisiaj również paczkę z biżuterią od Pani Anny Dziubek, autorki i projektantki biżuterii byDziubeka. Momentalnie zakochałam się w jednej bransoletce! Dokładnie takiej turkusowej z zawieszką w kształcie koniczynki, przepiękna no! Moja chrzestna natomiast 'posikała się' jak zobaczyła kolczyki, które nie powiem są przecudowne! Z tego miejsca chcę podziękować Annie Dziubek za rzeczy, naprawdę bardzo dziękuję! Dostałam również bony zniżkowe, które chciałabym Wam rozdać. Mam ich jeszcze 6, więc ogłaszam mini konkurs. Mianowicie, aby otrzymać jeden z bonów, napiszcie jak wyobrażacie sobie idealną randkę. Najlepszych 6 pomysłów nagrodzę bonami, więc zapraszam! Zrobiłam również zdjęcia z kolczykami. Tym czasem idę spędzić miły wieczór.

Zdjęcia
moja Sandra ;*




kupony do wygrania



w kolczykach   
Asia

18 komentarzy:

  1. Bransoletka z kluczykiem - cudeńko.

    OdpowiedzUsuń
  2. ładne jesteście obydwie :) druga bransoletka jest świetna!
    o.

    OdpowiedzUsuń
  3. To tak to wygląda ;]
    Świetne te rzeczy. Pierwsza bransoletka najładniejsza. Jak i Sandra. Specyficzna uroda, mam na jej punkcie bzika.
    Powiem Ci, że ja jednak wyjechałabym gdzieś daleko, gdzie nie miałabym zupełnie poczucia czasu...

    OdpowiedzUsuń
  4. Asia jest piękna i cudowna!! cudowne są też kolczyki i bransoletki, które na żywo prezentują się świetnie :*

    OdpowiedzUsuń
  5. rzeczywiście ta bransoletka jest świetna ! (:

    a co do konkursu.^^
    według mnie idealna randka nie powinna odbywać się w kinie lub na imprezie. podczas randki para powinna poznawać się jeszcze bardziej, przez co powinna wybrać kawiarnię, spacer lub coś w tym stylu. tam nie będzie nikogo kto by przeszkadzał w rozmowie. zarówno chłopak jak i dziewczyna powinni zachowywać się naturalnie i być sobą. no i przede wszystkim randka powinna być pełna śmiechu i cudownych przeżyć ! ( :

    OdpowiedzUsuń
  6. śliczna jesteś ;DD
    Sandra też ; DD
    piękne masz kolczyki! :)

    ---

    zapraszam do mnie, bedzie mi miło jak wpadniesz :D

    OdpowiedzUsuń
  7. co do randki? chłopak powinien zabrać dziewczynę w jakieś magiczne miejsce,gdzieś gdzie będzie bardzo przyjemnie i spokojnie. Aby mogli porozmawiać i się bardziej poznać. Powinni zachowywać się naturalnie bez stresu. :) Lub też chłopak powinien zaprosić dziewczynę do siebie i jej coś ugotować, świetny sposób na randkę według mnie ;) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  8. ta pierwsza bransoletka i te kolczyki pod nią - cuudo!

    zapraszam do mnie: colorfullysoul.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Łaadne biżuu ^^

    Do konkursu to tak:
    Idealne randka wg mnie, w parku, już się ściemnia, dużo drzew i oświetlona droga.Długi spacer, rozmowa o wszystkim i niczym, głębsze poznawanie siebie nawzajem. A na koniec namiętny pocałunek.

    OdpowiedzUsuń
  10. jakie obie ładne jesteście ^^
    fajne zdjęcia :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Ładne kolczyki. ;]
    Zapraszam do siebie.

    http://kartasia-kj.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. idealna randka.. ;DD aleś wymyśliiiła ;DDDD
    cóż, poczytam, może zaczerpnę inspiracji :))

    OdpowiedzUsuń
  13. a tak btw ja to sobie marzę tak, żeby mnie mój mężczyzna wywiózł na swoim motorze (yeah!) gdzieś na odludzie, no ewentualnie jak nie ma motoru to może być tramwajem, gdzie grałby mi na gitarze (mam cholerną słabość do muzyków), a ja bym do tego słodko fałszowała ;D. potem łapalibyśmy żaby i robili im sekcję zwłok, jak w amerykańskich szkołach. potem poszlibyśmy się kąpać w jeziorze, a ja bym udała omdlenie, no i wiesz.. koniecznie musiałby mi zrobić resuscytację (usta-usta, tyryryry) ;D

    no. tyle.

    OdpowiedzUsuń