wtorek, 9 sierpnia 2011

Easy.

Dzisiaj spędziłam bardzo miłe popołudnie z Sebastianem. Mianowicie pojechaliśmy szukać męskich okularów słonecznych, no i w końcu znaleźliśmy mega seksowne okularki w Zabrzu w M1. Przy okazji kupiłam sobie w KFC pinacoladowego Krushers'a. Razem z Sebastianem dołączyliśmy do klubu '200km/h' ^^. Ale nie ma co, Sebastianowi ufam bezgranicznie. Jutro natomiast jadę zapisać się na egzamin na prawko, w końcu najwyższa pora.. Przed  chwilą dowiedziałam się, że moja San kochana leży w szpitalu! Biedna moja, odwiedzę ją jutro. Pojechałabym dzisiaj, ale odwiedziny są tylko do 20. Jeszcze tylko jutro i w czwartek wieczorem jedziemy z ekipą nad morze. Jeju, już nie umiem się doczekać! Walizka prawie spakowana, rzeczy wyprane i pokupowane, no nie mogę! Chciałabym już leżeć na plaży i smażyć się w słońcu, które miejmy nadzieje, odwiedzi nas i zostanie do końca wakacji. Dostałam dzisiaj kilka zaproszeń na imprezy we wrześniu i już zastanawiam się jakie kreacje sobie sprawić ^^, dostałam też dzisiaj od mojej chrzestnej przepiękny sweterek od Jaqueline RIU, ale zdjęcia dodam po przyjeździe. Tym czasem idę zjeść hamburgera sporządzonego przez mojego brata i czekam na Dominikę <3.






kiedyś tą piosenkę przesłał mi kolega,
który dość poważnie zajmuje się muzyką 
i jest w tym świetny!
(niedługo pokaże Wam jego produkcje) -
od tej pory słucham jej codziennie <3



Asia

16 komentarzy:

  1. fajny blog :)
    ładne zdjęcia. :D

    OdpowiedzUsuń
  2. kocham eldo <3 + fajne zdjęcia ^^

    OdpowiedzUsuń
  3. w szpitalu? ojej, oby szybko wracała do zdrowia!
    // hoho, znowu jakieś ładne zdjęcia są ^^

    OdpowiedzUsuń
  4. a gdzie nad morze?
    Dobre okulary :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Akurat w czwartek ma być słonko. I.. tylko w czwartek. Mam nadzieję, że meteorolodzy się mylą, bo nie zniosę już tego deszczu... ;///
    Buziaki ;*

    OdpowiedzUsuń
  6. fajne okularki ;) A zdjęcia też całkiem całkiem ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Życzę szybkiego powrotu do zdrowia tej Twojej San i udanego wyjazdu nad morze i żebyś mogła się wylegiwać na plaży od rana do wieczora :)

    OdpowiedzUsuń
  8. bardzo ładne te czerwone okulary:)

    OdpowiedzUsuń
  9. fajnie, że jedziesz nad morze :) oby była ładna pogoda.
    o.

    OdpowiedzUsuń
  10. eldo jest prze świetny <3 Pogoda na wyjazd pewnie nie bedzie za ciekawa, ale mam nadziję że się poprawi ;D

    OdpowiedzUsuń