czwartek, 18 sierpnia 2011

Happiness

Sebastian, Damian, Mały, Hulin, Dżaro, Michał, mewa, morze, plaża, słońce, aquapark, Radom, Rowy, Darłowo, Ustka, Mielno, wódka z colą, pająk, imprezy, spacery, shisha, grill, osy, gotujący faceci, fochy, syf w kuchni, 4 rano, kleszcz, Frugo, M&M's, Manieczki, 'pierdolnąłem, to pierdolnąłem, po chuj drążysz temat?!', 'jak masz tak robić, to ja stąd idę', 'nie ucz się tak', pendrive, Paranormal Activity, Weekend, pizza, Adidas, nutella (?), hot dog w parówce, spokój, szczęście, 'Audica mnie kocha', I love Audi. Chcę więcej!
Nie mogę opisać pobytu nad morzem. Zbyt dużo. Chcę tam wrócić, chcę więcej...

 gotujący mężczyźni ^^
 fun in Koko Bongo
 inne (słodkie) oblicze Damiana

 Sebastian <3



 z wisienką <3


Asia
Miley Cyrus - 'Morning Sun' Feat. Rock Mafia

16 komentarzy:

  1. lubię gotujących mężczyzn! Ostatnie zdjęcie świetne :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Super zdjęcia a najbardziej to ostatnie- słodkie..
    A gotujący faceci to jest to.:D

    OdpowiedzUsuń
  3. śliczne zdjęcia :)
    dodaję do obserwatorów + zapraszam do mnie :D

    OdpowiedzUsuń
  4. pozytywne zdjęcia! ;)

    zapraszam do siebie, lovelyskirt.blogspot.com/ ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. jak dobrze, że wyjazd był tak kapitalny! cieszę się razem z Tobą <3
    ostatnie zdjęcie ogłaszam najsłodszym zdjęciem roku <3!

    OdpowiedzUsuń
  6. ostatnie zdjęcie jest jednak najlepsze! ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Fajne zdjęcia, ostatnie najlepsze :)
    świetna nuta :3

    OdpowiedzUsuń
  8. ;*
    a ja się cieszę razem z Tobą <3

    OdpowiedzUsuń
  9. ostatnie zdjęcia najładniejsze!;]
    zapraszam do mnie na mały konkurs;]

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetne zdjęcia, ostatnie najbardziej mi się podoba. Pozdrawiam^^

    OdpowiedzUsuń
  11. Śliczne zdjęcia.!:))
    Zapraszam do mnie.!:)

    OdpowiedzUsuń