poniedziałek, 22 sierpnia 2011

The best time of my life.

Jestem już wykąpana i pachnę truskawką. Jem spalone tosty i jestem mega zmęczona, ale szczęśliwa. Dzisiejszy dzień spędziłam w towarzystwie mojego mężczyzny, Grzesia + Asi, Marcina + Sary na Chechle. Pogoda pięknie dopisała i jestem opalona, nie powiedzieć zjarana, bo tyłek mnie szczypie... Mam ochotę na fastfood'y z McDonald'a. Jakoś przeraża mnie myśl, że 2 września egzamin na prawko. Ale dam radę. Muszę dać. Pozdrowienia dla Tomka(Dżara), który od pobytu nad morzem czyta mojego bloga. A w piątek bawimy się u Ciebie. I am happy than ever. 










'You and I
The beach and the sun forever
And it feel so right
You and I
The best time of my life
Can you feel the love tonight
The summer keeps us livin'
Can you feel the love tonight
The sky is not a limit
No, no'

Kalwi&Remi - 'You and I'

Asia

17 komentarzy:

  1. ładnie napisana notka ;) szczególnie początek.. ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. zgadzam sie z 'czysiek' cudnie to napisałaś...słodkie zdjecia :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Notka świetna a zdjęcia słodkie.:)
    Szczęścia.;)

    OdpowiedzUsuń
  4. powodzenia życzę na egzaminie ;) ale co tam taki egzamin, nie zaburzy Twojego szczęścia:))

    OdpowiedzUsuń
  5. śliczne zdjęcia.
    zapraszam do mnie.

    OdpowiedzUsuń
  6. urocze te zdjęcia :)
    być może w najbliższym czasie zainwestuje

    obserwujemy? ;]

    OdpowiedzUsuń
  7. gołąbeczki słodziaki <3
    ja dziś wsunęłam McFlurry i mi z tym dobrze ;D fast food - rzadko jadam, jak już jestem w Mc to na lody / tortille, ale.. nawet jak masz ochotę na jakiś mega zestaw to szamaj ze smakiem ;))
    PS. dziękuję za przemiły komentarz <33 fakt, nie znamy się w realu, ale... ojtam, też Cię zdążyłam polubić :*

    OdpowiedzUsuń
  8. Jak ja uwielbiam zdjęcia zakochanych par.;)

    Zapraszam do mnie:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Słodko razem wyglądacie! :)
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie na nową notkę ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Przyjemnie spędza się czas z bliską Ci osobą :) Zyczę powodzenia w pielęgnowaniu związku :)



    Zapraszam do mnie i zachęcam do obserwowania :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Fajne zdjęcia ;)

    Zapraszam do mnie :))

    OdpowiedzUsuń
  12. urocze zdjęcia :)
    Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  13. ostatnie zdjęcie - świetne! ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Gratuluję ! I życzę dużo dużo szczęścia ! :)

    OdpowiedzUsuń
  15. ależ ładnie razem wyglądacie :3

    OdpowiedzUsuń