czwartek, 28 lipca 2011

Free.

Wczorajszy 'babski comber' przeszedł sam siebie. Najlepsze jest to, że nie był taki jak każdy, czyli kino, lody, McDonald, mianowicie siedziałyśmy u mojej chrzestnej w domu piłyśmy przeróżne trunki, podkreślam przeróżne, jadłyśmy pizzę, obowiązkowo czekoladę i plotkowałyśmy - żadnych filmów nie oglądałyśmy. Dawno się tak nie uśmiałam, jak wczoraj! Poszłam spać koło 2, a o 8 rano obudził mnie najsłodszy głosik półtora rocznego dziecka: 'Asieńko, wstań'. Taką pobudkę mogłabym mieć codziennie, chociaż może nieco później, tak z dwie godziny później ^^. Wstałam, zjadłam śniadanie, ubrałam się i poszłam z moim chrześniaczkiem Jackiem na Plac Zabaw, trochę się pobawiliśmy, wsadziłam małego do wózka, po czym, po kilku minutach zasnął, więc spędziłam na dworze z nim ponad 3 godziny. Byłam też z rodzinką na basenie i stwierdzam, że mój kręgosłup ma się o wiele lepiej. Nie idę jednak dzisiaj biegać, bo spędziłam aktywnie czas na basenie. Ale jutro już pójdę, bo naprawdę brakuje mi wysiłku i biegania. Nie mogę się doczekać 11 sierpnia. Zapraszam Was na stronę:
http://www.bydziubeka.pl/ - ponadczasowa, oryginalna i przepiękna biżuteria.

Zdjęcia



/najlepszy alkohol jaki kiedykolwiek piłam\

Asia

13 komentarzy:

  1. Ostatnie zdjęcie Jacka miszcz ;-))

    OdpowiedzUsuń
  2. Jaki słodziak, pozdrawiam ^^

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie, na moim blogu nie umieszczam prywatnych zdjęć. Wszystko to obrazki. ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetne fotki ;).
    Ja rówinież obserwuję.

    OdpowiedzUsuń
  5. uwielbiam te koniki na spręzynach na placach zabaw
    obserwuje

    OdpowiedzUsuń
  6. szalej szalej, korzystaj z wakacji:) a dzieciaki są urocze-to fakt i bardzo spontaniczne:D zapraszam na mój biżuteryjny blog;)
    http://natajka89.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Hej. Prowadzę bloga na którym umieszczam swoje fotografie. Może wpadałabyś i skomentowała najlepsze według Ciebie prace ?
    Zapraszam na is-charlie.blogspot.com :))

    OdpowiedzUsuń
  8. genialne fotki ;p bardzo pocieszny ten maluszek ;)
    obserwuję ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ślicznym chłopiec ;)
    Zapraszam do mnie, jest nowa nota. ;)

    OdpowiedzUsuń