poniedziałek, 6 czerwca 2011

1,2,3 - zaczynamy.

Heej,
niektórzy z odwiedzających ten blog, wiedzą kim jestem, jak się nazywam, co lubię, czego nie lubię i jaka jestem. Ale dla tych, którzy widzą/słyszą o mnie pierwszy raz - jestem Asia, mam na chwilę obecną 18 lat i jestem niezmiernie szczęśliwa z faktu, że za dwa tygodnie (z hakiem) są już wakacje i czeka mnie upragnione lenistwo i błogość (ja yhym, będę zakuwać angielski rozszerzony, matematykę, polski i może biologię). Postanowiłam zacząć prowadzić bloga, ponieważ lubię przelewać swoje myśli i uczucia, na coś (niekoniecznie na papier, bo próby prowadzenia pamiętników zawsze kończyły się u mnie fiaskiem). Pewnie wielu z Was będzie mnie osądzać o to, że zgapiam od Honey - o tuż taka jest prawda, że trochę od niej pościągam, bo ta dziewczyna naprawdę jest dla mnie inspirująca, ale głównie będę bazować na moich pomysłach. Lubię pisać i nie widzę większego problemu, żeby pisać w internecie. No może nie będzie tak ciekawie i kolorowo, jak adres mojego bloga wpadnie w ręce nauczycieli, bo ostrzegam, że będzie tu (czasem) dużo przeklinania. Na koniec wstępu dodam tylko, że jestem naprawdę wredna, więc często będzie tu 'jechanie'.


Oto kilka moich zdjęć, tak na początek:










Asia

1 komentarz:

  1. Haha, końcówka mi się najbardziej podoba.
    No nic... życzę przede wszystkim wytrwałości w pisaniu i powodzenia ;)
    Tak swoją drogą... fbl

    OdpowiedzUsuń