wtorek, 14 czerwca 2011

FlowerPower

Czuję się naprawdę świetnie. Jednak poprzez uprawianie sportu, tak samo jak przy jedzeniu czekolady, nasz organizm wydziela te cholerne endorfiny. Szkoda tylko, że przy sporcie trzeba się tyle namęczyć, ale to chyba z jednej strony dobrze, bo czujesz, że coś robisz, czujesz, że się ulepszasz, z każdym kolejnym przebiegniętym kilometrem jesteś coraz bardziej z siebie dumny. Ja przynajmniej tak mam. Tak, biegałam dzisiaj :) .
Nie mogę się doczekać piątku, kiedy odbiorę mojego analoga. Nie mogę się doczekać pierwszych zdjęć nim robionych, chociaż zdaję sobie z tego sprawę, że mogą być nieco ciemne, bądź prześwietlone. nieco...
W sobotę szykuje się dobra impreza u Sebastiana, na którą też nie mogę się doczekać. Jutro, koniecznie muszę kupić sobie strój kąpielowy, bo umrę.




Kocham Edytę Herbuś na tym zdjęciu!
Bożę, czemu ona jest taka boska?!


Piosenka, która będzie mi towarzyszyć do końca życia,
a Lady Gaga zawsze pozostanie królową. 


Asia

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz