środa, 8 czerwca 2011

alright.

Dzisiaj będąc u lekarza przekonałam się, że aby coś załatwić i to załatwić w miarę szybko, trzeba być wrednym i złośliwym. Tak, to prawda. Niemożliwa mentalność Polaków...
Pozaliczałam dzisiaj wszystko do końca i cieszę się, że to już koniec moich zmagań z nauką na dwa miesiące. Szczerze mówiąc, nie jestem z siebie zadowolona. Wiem, że moje oceny mogły być lepsze, a moja wiedza większa. Moim zdaniem nauka, to jeden z darów od Boga, tylko musimy go chcieć i ciężką pracą zdobywać. Naprawdę jest to bardzo fajne, kiedy ktoś boi się z tobą rozmawiać, bo twierdzi, że się ośmieszy, albo naprawdę miło jest usłyszeć, że ktoś lubi z tobą rozmawiać, bo masz dużo do powiedzenia, mówisz mądrze i twoje riposty są najbardziej ciętymi ripostami na świecie. Jednym z moich postanowień, na przyszły rok szkolny, to postaranie się o jak najlepszą średnią, jak najlepsze oceny i jak najlepsze wyniki z matur.
Po szkole poszłam z Jadzią, po pasek, który już dawno sobie upatrzyłam ^^ , spotkałyśmy mistrzynię w szukaniu ciuchów w SecondHandzie, która znalazła tam oryginalną bluzę z Adidasa i zapłaciła za nią 40zł! Mistrzyni. Poszłyśmy też na lody włoskie, szczerze, były to najlepsze lody, jakie jadłam w Bytomiu! - nic nie przebije lodów włoskich we Włoszech. Tak swoją drogą chciałabym pojechać tam znowu i znowu do Hiszpanii, albo Portugalii... O tak! to jest mój cel na przyszłość - Portugal. A te wakacje spędzam w 100%ach w Polsce. No może zahaczę o Czechy i może uda mi się zwiedzić Pragę.
Moja szczepionka daje mi się we znaki. Chciałabym jednak, żeby jutrzejszy dzień wypalił.


Zdjęcie paska







Jednym z moich wakacyjnych celi jest umieszczenie na ścianie mojego pokoju 'Never give up'.



Każda lekcja z tym piórnikiem jest ciekawsza. 




Uwielbiam kreację Rihanny w tym teledysku. Jest przepiękna <3
btw. jak każda piosenka Rihanny - podoba mi się i ta. 


Asia

1 komentarz:

  1. Słodki pasek xD ładniutki ;D ;)


    http://allforalis.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń